مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از اختصاص ۳ میلیارد ریالی به رشته شمشیربازی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۳ میلیارد ریال به رشته شمشیربازی استان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای احیای شمشیربازی استان اختصاص یافته است.

او افزود: اداره کل ورزش و جوانان طبق قانون در موعد مقرر کار ثبت نام از نامزد‌ها را انجام داد و اگر فردی نتوانسته در بازه زمانی تعیین شده، ثبت نام کند مقصر ما نستیم و از چند ماه گذشته منتظر رئیس فدراسیون در اهواز بودیم تا این مجمع را برگزار کنیم، ولی به دلایلی نتوانست در این مجمع حضور یابد.

حیدری بیان داشت: یک جوان شایسته، پرتلاش و پیگیر هدایت شمشیربازی استان را برعهده گرفته است که امیدواریم شاهد خبر‌های خوشی در رشته شمشیربازی باشیم البته گرفتن رای اعتماد اعضای مجمع مسئولیت وی را سنگین‌تر می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: رئیس هیئت جدید باید با یک برنامه ریزی اصولی و با استفاده از نقطه نظرات پیشکسوتان به زیرساخت‌های موجود در این رشته توجه لازم را داشته باشد. همچنین یک سری تجهیزات به زودی از سوی اداره کل ورزش و جوانان به هیات واگذار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: شمشیربازی خوزستان ظرفیت بسیار بالایی دارد که باید از آن به صورت بهینه استفاده شود همچنین استفاده از مربیان استعدادیاب در مدارس و تفاهم نامه با آموزش و پرورش مد نظر قرار گیرد و یکی از مشکلات مهم ما در خوزستان نبود مربی در شهرستان‌ها است و از فدراسیون درخواست داریم که دوره‌های مربیگری را در خوزستان برگزار کند.

حیدری گفت: شمشیربازی استان می‌تواند با تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها به توسعه بیشتر این رشته کمک کند و از فدراسیون انتظار داریم تجهیزات مناسب این رشته را در اختیار استان قرار دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.